Jak napisać dobry artykuł SEO

Blogi SEO i artykuły są naprawdę ważną częścią stron internetowych firm proponujących usługi PR i zarządzenie mediami społecznymi.

Najpierw zrób badanie, dzięki którym będziesz wiedział, jakie słowa kluczowe należy wybrać. Dowiedz się przede wszystkim tego, które słowa kluczowe i frazy są teraz najczęściej szukane i zrób sobie arkusz kalkulacyjny, w którym będziesz je zamieszczał.

Działania SEO w praktyce

– Umieść słowa kluczowe w swoim artykule. Pamiętaj, że nie wystarczy po prostu je umieścić dwa-trzy razy w teście. Musisz bowiem umieścić słowo kluczowe w głównym tytule bloga/artykuły, jak również w pierwszym i w ostatnim zdaniu.

– Pamiętaj również, by pisać o tym, co zainteresuje Twoich czytelników. Pisz na te tematy, w którym jesteś ekspertem. Możesz też przeprowadzić wywiady z fachowcami.

– Powinieneś też zwrócić uwagę na długość swojego artykułu. Oczywiście 100 słów z nową treścią jest lepsze niż brak nowych treści w ogóle. Mimo to, pamiętaj, że wyszukiwarki mają tendencję do preferowania dłuższych blogów i artykułów.

– Staraj się pisać artykuły liczące przynajmniej 300 słów, a jeśli możesz staraj się, by każdy tekst liczył 500 lub nawet więcej słów.

– Pamiętaj też, że optymalizacja treści internetowych jest dziś niezwykle ważna. Jeśli używasz WordPress jako platformy blogowej, istnieje wiele bezpłatnych narzędzi PR online (w postaci wtyczek), które możesz śmiało wykorzystać.

– Możesz też w przyszłości edytować swoje prace. Jedyna różnica między profesjonalnymi pisarzami artykułu SEO i zwykłymi ludźmi, leży w możliwości edycji. Warto więc wykorzystać takie programy jak OpenOffice, Google Docs i Microsoft Word.

-Warto też promować w Internecie swoje artykuły. Zamieszczaj więc linki do treści w każdym możliwym miejscu.

-Powinieneś też komentować blogi i zamieszczać linki do swojej witryny. Zarządzaj profesjonalnie social media i zamieszczaj linki do swojego bloga i artykułów np. na Facebooku i Twitterze.